dimarts, 30 de desembre del 2014

Benvingut 2015


Doncs sí, benvingut 2015 perquè el 2014 ja se'ns acaba...
Tot i que per a mi els anys comencen al setembre, amb el curs escolar, en dates com aquestes sembla "obligat" mirar enrere i fer una mica de balanç.  Doncs som-hi!!

Us puc dir que una de les coses més maques que m'ha regalat el 2014 ha estat aquest blog:
"...a l'aTAC!" va néixer al setembre, una mica com un experiment, sense saber cap a on derivaria...  Quatre mesos és molt poc temps, i no sé si continuaré quatre mesos més o quatre anys...  Però puc dir-vos que per a mi està resultant una experiència fantàstica:
- estic aprenent molt (i espero que vosaltres també) (això espero!) (sí, no?)
- m'encanta veure que m'hi heu deixat algun comentari.  Si veig un seguidor nou, ploro de l'emoció.
- he conegut gent molt interessant a través de la blogosfera
- tinc material per fer mooooltes entrades més (i no és una amenaça! ;D).  Quan cerques informació per fer una entrada, se't van obrint portes, finestres... Vas descobrint blogs, webs, gent, recursos... i m'agradaria mostrar-vos-els tots!

Si m'heu anat seguint regularment, crec que termes com "japonizer", "bubbl.us", "georeferenciació", "geogreeting"... que potser desconeixíeu, actualment ja us diuen alguna cosa, no?  El meu propòsit és que, en aquest 2015 que comença, us siguin familiars d'altres com "the flipped classroom", "symbaloo", "bloglovin", "gliffy"...

I, com que ja sabeu que la feina és això, només feina, vull acabar amb el Manifest Holstee, conegudíssim a tota la xarxa però no per això menys interessant.  Crec que us agradarà saber d'on ha sortit aquest manifest i la història que hi ha al darrere, podeu llegir-ho aquí.



Per cert, crec que em prendré uns dies de descans i  tornaré a publicar passats Reis...   Ens veiem el 13 de gener!  Una abraçada.

6 comentaris:

  1. Hola Joana,
    deconeixia aquest escrit i els programes que comentes.
    Espero anar-te seguint per la blogsfera.

    Bon any!!!
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon any per a tu també, Txell. Que sigui un any ple de felicitat i de somnis complerts. Un petó

      Elimina
  2. felilz año nuevo y que los ánimos no decaigan nunca. petonets.

    ResponElimina
  3. No coneixia el manifest i és una gran manera d'entendre la vida. Penso que me l'imprimiré per tenir-lo a mà i repasssar-lo de tant en tant.
    És un plaer tenir-te com a referent. Gràcies per la iniciativa i espero que per molts anys!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu!
      Estic d'acord que sovint cal recordar el que realment és important. M'alegro d'haver-te descobert el manifest holstee!

      Elimina

M'agradaria molt que deixessis un comentari.
L'objectiu del blog és compartir informació que resulti útil, si és així o si tens algun dubte, no ho sabré si no m'ho dius!!
Gràcies :-)