dimarts, 21 d’octubre del 2014

Dibuixa online: Pencil Madness


Hola de nou!
Avui us vull presentar una eina de dibuix online que ens pot ser de força utilitat.


Què és?
Es tracta de Pencil Madness, una eina de dibuix que permet crear autèntiques meravelles:
Aquestes imatges les he tret de la seva galeria i les han fet persones que en saben molt, però ens donen una idea de la potència del programa.  Jo m'hi he dedicat uns moments una estona i només he estat capaç de fer això, però ja us en feu una idea, oi? 

Què m'ofereix?
Pencil Madness és una eina online, gratuïta, accessible sense registre, i que permet pujar al núvol les teves creacions o bé guardar-les al teu ordinador.  Pot ser una alternativa al Paint.

Com funciona?
Tan fàcil com accedir a la pàgina de Pencil Madness i posar-se a dibuixar.  Aquesta és una visió de la pàgina inicial, amb totes les opcions del menú.
No m'estendré en explicacions, el millor és que trastegis una mica i ho provis!!

TACfaners:
Una eina diferent i també molt fàcil de fer servir és "This is Sand".

Encara més senzilla que l'anterior, és una manera virtual de recrear aquells pots de sorra de colors que tots hem fet alguna vegada.

Animeu-vos a provar-la, és relaxant ...  Si pugeu el so podreu sentir com llisca la sorra.
I a veure qui descobreix com fer "muntanyetes" de diferents colors difuminats com els de la quarta imatge d'aquest collage!

10 comentaris:

  1. A partir d-ara em dedicare a fer estampat d-estovalles

    ResponElimina
  2. he fet les muntanyetes degradades, però no sé enviar-les :((((

    ResponElimina
  3. Ostres! volia fer un dibuix amb el Pencil Madness..però que difícil..així que he acabat fent el meu nom ja, ja. "Algo es algo" pero no sé com adjuntar l'arxiu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho dius molt bé, "algo es algo" i per "algo" es comença!!

      Elimina
  4. Hola, Mari i Núria! Gràcies pels comentaris <3
    Ja sabeu que jo també estic aprenent i hi ha moltes coses que no sé, però em sembla que aquí als comentaris no em podeu enviar arxius. Sí que podeu guardar la imatge, dibuix, el-que-sigui... i aleshores enviar-m'ho al meu correu com a arxiu adjunt.
    Si teniu temps i voleu fer-ho, jo encantada!!
    M'agrada molt veure que ho proveu tot i que trastegeu molt, m'encanta!!

    ResponElimina
  5. Hola, Joana, no sabes lo que me alegra tenerte por el blog y que te hayas estrenado como comentarista, bienvenida con un gran abrazo, y gracias por seguirme.

    Pues la verdad es que para jugar con el laberinto de Peppa en la PDI , supongo que en la tuya también se podrá, se puede sacar un teclado y hacerlo desde allí, pero si por lo que sea no lo tienes... pues la idea del teclado es estupenda.

    Un abrazo y espero verte muchas más veces. Estás invitada para cuando quieras.

    Por cierto, que el juego de la arena ya lo conocía, lo puse hace tiempo en el blog, creo, pero el del pencil madness no, voy a echarle un vistazo.

    Tienes un blog muy interesante, me alegra haberlo conocido. Jajajaj, voy a ser tu primera seguidora.

    ResponElimina
  6. Gracias por el comentario, Blanca!! Eres la primera persona de fuera de mi cole! (aquí hago una ola jajaja :D )
    La verdad es que estoy empezando, ya lo has visto y tengo todavía mucho que aprender. Tengo mucha suerte porque hay mucha gente más experimentada con una generosidad enorme que siempre están dispuestos a compartir, como es tu caso.
    Gracias de nuevo!!

    ResponElimina
  7. Joana, aquestes eines de dibuix m'han encantat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Olga! M'agrada que t'agradi... ;) La idea és mostrar-vos eines que ens puguin servir en un moment o altre, senzilles i que ens permetin agafar "soltura".
      Tinc més eines de dibuix "fitxades", ja us les aniré mostrant.
      Gràcies pel comentari

      Elimina

M'agradaria molt que deixessis un comentari.
L'objectiu del blog és compartir informació que resulti útil, si és així o si tens algun dubte, no ho sabré si no m'ho dius!!
Gràcies :-)