dimarts, 7 d’octubre de 2014

Avatar Pocoyó

A internet, s'anomena avatar a una representació gràfica que s'associa amb un usuari per tal d'identificar-lo.  L'avatar és la teva imatge, la icona que et representa a internet.

Avui et proposo que exploris una eina molt divertida per crear-te un avatar.  Es tracta de "pocoyize", o el que és el mateix, un "pocoyitzador". 




Com funciona "pocoyize"?
És extremadament simple i intuïtiu.  Entra a l'enllaç i juga amb totes les opcions que t'ofereix.  Quan obtinguis un resultat que t'agradi, cliques a OK i el guardes. 



Un cop guardat el teu avatar, obtens un fitxer .png amb el que pots treballar com amb qualsevol altra imatge.

TACfaners: Us proposo que feu el vostre avatar Pocoyó i el compartiu (me'l podeu enviar, o posar-lo d'imatge al vostre correu).

Potser trobeu al Pocoyó massa infantil i preferiu l'estil "South Park" ... ;-) 


6 comentaris:

  1. tinc un problema. Un cop fet l'avatar i picat l'Ok, on va a parar (pocoyó)

    ResponElimina
  2. Hola!
    En el moment de picar OK, veuràs que canvia lleugerament la pantalla i just a sota del teu Pocoyó surten dues opcions, "editar" i "guardar". La de guardar té unes lletres blanques sobre fons taronja. Si cliques a "guardar", t'obrirà un menú on li podràs indicar el nom que desitges pel fitxer i a on vols desar-lo. Ànim, a veure si ara surt!

    ResponElimina
  3. Jo tinc un fet de fa alguns anys! A veure si un dia hi penso i te l'ensenyo és molt divertit! jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííííí... jo vull veure el Pocomònica!! jijijiji

      Elimina

M'agradaria molt que deixessis un comentari.
L'objectiu del blog és compartir informació que resulti útil, si és així o si tens algun dubte, no ho sabré si no m'ho dius!!
Gràcies :-)